Gabriel Pena i Remolà
Esquerra Republicana de Catalunya-AM
Casat, amb dos fills, llicenciat en ciències de l'educació, delegat en excedència de la mútua d'accidents de treball Maz i en l'actualitat vice-president tercer de la diputació de Lleida i alcalde de Seròs.
- Què l'ha portat a encapçalar la llista i per tant, aspirar a l'alcaldia?
El fet de comptar amb un equip humà en el que tots tenim el convenciment que som els principals impulsors de la promoció del Baix Segre, i perquè creiem que en aquesta dinamització resideix la garantia de millorar la qualitat de vida de la nostra gent.
- En què es basarà la seva gestió política?
En la proximitat, en el treball i en la plena dedicació al servei dels meus veïns, mirant sempre de millorar la seva qualitat de vida.
- Quines són les principals propostes de la seva candidatura?
1- Finalitzar la residència d'avis.
2- Impulsar una cooperativa energètica en la que tots els veïns en seran beneficiaris.
3- Aposta total pel turisme sostenible (ornitològic, mediambiental i cultural).
4- Ampliació amb 44 places de l'escola d'educació infantil.
5- Impulsar una auditoria energètica de l'enllumenat i edificis públics,com a mesura per promoure l'estalvi i l'eficiència energètica, fent-ho extensiu a les empreses privades del municipi que ho sol·licitin.
6- Impulsar la creació d'un ens aglutinador de totes les associacions culturals, esportives i socials del municipi
- Quin paper desenvoluparà en cas de no sortir vencedor de les eleccions?
Col·laborar si se'm requereix en tot allò que sigui beneficiós per a Seròs, per al territori i per Catalunya.
- Està disposat a pactar amb algun altre partit?
Jo això no ho puc decidir. Pertanyo a una candidatura integrada per 26 persones, lo qual em permet tenir uns referents molt clars a l'hora de prendre decisions.