El moviment 15M de Lleida ha organitzat tota una sèrie d'actes per celebrar i animar a la ciutadania lleidatana a participar de la manifestació global que es realitzarà a més de 700 ciutats i més de 75 països i que tindrà lloc demà dissabte 15 d'octubre (15O).
A partir de les 14h es realitzarà una paellada popular a la plaça Ricard Viñes, acompanyada dels concerts dels músics Joan Baró i Comandante Rock, que duraran fins a l'inici de la manifestació. Durant els concerts també es realitzaran activitats pels més petits.
La manifestació s'iniciarà a les 18:30 a la plaça Ricard Viñes, i vol ser un crit no violent a favor d'un canvi global. "Volem més democràcia, més transparència, menys poder dels mercats i major poder per la ciutadania i les seus interessos. Volem gaudir d'una sanitat pública, d'una educació de qualitat, del dret a l'habitatge, dels nostres drets socials, en definitiva, volem salvaguardar el nostre estat del benestar enfront a les diferents ofensives neoliberals que hem estat vivint des de el mes de maig, tant des de els mercats, com des de els partits polítics que els recolzen".
La manifestació acabarà al Banc d'Espanya, amb la lectura del manifest conjunt i la realització d'una assemblea.
El moviment del 15-M també convida a la ciutadania a assistir a la performance que aquest vespre, a les 19:45, realitzaran a la plaça Paeria, per difondre la manifestació del 15O.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.