

L'escriptor i periodista Víctor Alexandre, el coordinador de Unió de Pagesos a Lleida Josep Cabré, el reconegut cantautor premi Enderrock 2010 Cesk Freixas i l'actriu Montserrat Carulla van ser els convidats per Puigverd Decideix en l'acte de presentació de la plataforma. Més d'un centenar de puigverdins i puigverdines van assistir a l'acte a la Plaça Catalunya del poble, la qual es va convertir en l'escenari de diverses activitats.
El grup de percussió Kumbeva va actuar amb una enèrgica batucada, així com també la colla sardanista local, juntament amb els nens i nenes del col·legi Sant Jordi. A més, el Cor Parroquial va cantar el Cant dels Segadors amb antics membres de la emblemàtica coral La Palometa.
La plataforma Puigverd Decideix destaca l'entusiasme dels puigverdins i puigverdines en un dia radiant i ple d'emocions.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.