Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 170



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Ennuvolat (dia)
Temperatura: 14 ºC
Humetat: 77 %
26 ºC
14 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:14 pm
Demà
Pluja
Màxima: 21 ºC
Mínima: 11 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Actualitat

Enrere

El sindicat de maquinistes de Renfe en vaga durant tres dies

  • Renfe
1 fotos

El sindicat de maquinistes de Renfe, el SEMAF, ha convocat a Barcelona Sants tres jornades de vaga de 24 hores per avui i els propers 5 i 7 de maig, que també han afectat alguns trens amb destinació Lleida, tot i que la majoria corresponen a serveis a la capital. Fins les 11.00 hores, tres treballadors ha secundat la vaga, el que representa un seguiment del 3,44%. Fins aquesta hora, la vaga s'ha desenvolupat sense incidències remarcables i han circulat tots els serveis essencials decretats tant a Rodalies de Catalunya com a Media i Llarga Distància.

Segons un comunicat que ha emès Renfe, aquesta convocatòria de vaga es sustenta en l'exigència per part dels membres de SEMAF residents a l'estació de Sants de disposar de 50 places en el pàrquing subterrani de l'estació, tot i que algunes fonts apunten a que no es tracta tan sols d'això.

Amb motiu d'aquesta convocatòria que afecta la mobilitat habitual dels viatgers, la Conselleria de Treball de la Generalitat de Catalunya i el Ministerio de Fomento han fixat serveis mínims essencials pels trens de Rodalies, Media Distància i AVE-Llarga Distància. Dels 6 trens Avant diaris que connecten Barcelona, Camp de Tarragona i Lleida, es veu afectat un tren per sentit

- Barcelona (6.10h) - Lleida (7.20h): els viatgers d'aquest tren s'encaminaran al tren Alvia amb sortida a les 7.35h
- Lleida (21.05h) - Barcelona (22.17h): els viatgers d'aquest tren s'encaminaran al tren AVE amb sortida a les 21.24h

Pel que fa els trens de Llarga Distància Convencional i Alta Velocitat amb origen o destinació Barcelona, s'ofereix una mitja del 72% dels serveis. Per tant, dels 56 serveis AVE que Renfe presta a diari entre la Ciutat Comtal i Madrid, les aturades afecten a la circulació de quatre trens en el trajecte Barcelona-Madrid i tres en el sentit invers. Els viatgers afectats poden viatjar en trens que tenen la seva sortida programada entre 10 i 60 minuts.

Tota la informació està disponible a www.renfe.com i al telèfon 902 320 320. A més, la informació del servei de Rodalies de Catalunya es pot consultar també a rodalies.gencat.cat i al telèfon 902 41 00 41.

 

Data de Publicació 03 Maig de 2010
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " Renfe , vaga "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.