Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 175



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Parcialment ennuvolat (nit)
Temperatura: 16 ºC
Humetat: 48 %
20 ºC
12 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:12 pm
Demà
Tempestes dsiperses
Màxima: 25 ºC
Mínima: 13 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Actualitat

Enrere

Educació rectifica i permet la jornada intensiva al juny

Els Serveis Territorials ho gestionaran amb els centres educatius

1 fotos

Després de la polèmica implantació de la jornada habitual al juny enlloc de la intensiva, el departament d'Educació ha rectificat i diu ara que seran els serveis territorials qui gestionaran amb la direcció dels centres l'organització de les hores de classe del mes de juny. Diversos centres educatius havien apostat per eliminar les colònies en símbol de protesta i ara hauran de buscar les que encara queden lliures.

La Llei d'educació de Catalunya, el decret d'autonomia de centres i el decret de direccions recentment aprovats apoderen els directors i directores com els professionals docents que lideren i gestionen el projecte educatiu del seu centre. I els identifiquen com els professionals en el quals recau la presa de decisions sobre el funcionament global del centre i la rendició de comptes a la societat.

En aquest context, les normes aprovades recentment han creat un nou marc en el qual els directors amplien notablement la seva capacitat de decisió, la qual cosa repercutirà ja aquest curs 2010-2011 en qüestions concretes. D'aquesta manera, les direccions dels centres podran proposar als Serveis Territorials la modalitat d'organització de la jornada que valorin com a més adient per a les darreres setmanes del curs.

Malgrat tot, en cas que la proposta inclogui la jornada continuada, s'hauran de tenir en compte tres criteris. El primer és comptar amb el consens de la comunitat educativa, amb l'acceptació de les famílies dels alumnes i dels representants municipals; el següent fa referència a la garantia de compliment de l'horari lectiu anual per part dels professionals del centre; i per últim, es demana considerar les solucions més adients per a l'horari del transport escolar i garantia de continuïtat del menjador escolar.

 

Data de Publicació 15 Novembre de 2010
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " centres educatius , Educació , Generalitat "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.