Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 175



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Parcialment ennuvolat (nit)
Temperatura: 16 ºC
Humetat: 48 %
20 ºC
12 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:12 pm
Demà
Tempestes dsiperses
Màxima: 25 ºC
Mínima: 13 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Actualitat

Enrere

Els Mossos d'Esquadra realitzaran aquesta nit més de 70 controls d'alcoholèmia i drogues

1 fotos

Entre les 22.00 hores del dia 31 fins les 9.30 hores del dia 1 (franja horària en la qual té lloc una major mobilitat per carretera d'anada i tornada de les revetlles de Cap d'Any) els Mossos d'Esquadra establiran 72 controls específics d'alcoholèmia i detecció de substàncies estupefaents a tot territori, en els quals es preveuen realitzar aproximadament unes 2.500 lectures d'alcoholèmia (aquest nombre es podria veure condicionat a possibles alteracions en els serveis, accidents de trànsit, climatologia, entre d'altres).

La Divisió de Trànsit dels Mossos d'Esquadra destinarà per aquesta nit gairebé 300 efectius, a més de dotacions de Seguretat Ciutadana i de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) per les diferents regions policials. D'altra banda, destaquen, també, els macrocontrols que s'establiran a l'àrea metropolitana de Barcelona entre les 6 i les 9.30 del matí.

Durant la nit de Cap d'Any els desplaçaments no acostumen a ser de llarg recorregut, sinó bàsicament a localitats veïnes i per vies ja conegudes. És per això, que el Servei Català de Trànsit i els Mossos d'Esquadra aconsellen als conductors que no abaixin la guàrdia i que extremin la prudència, ja que els trajectes curts solen ser tan perillosos o més que els moviments de llarga distància.

També es demana als conductors que adaptin la seva circulació a les circumstàncies del trànsit i de les vies per on es desplacin. I, especialment, es recorda els perills de combinar l'alcohol i la conducció, sobretot en aquests dies festius en què tothom es reuneix per celebrar les festes en família i es poden produir excessos en els àpats o en les revetlles. Des de Mossos d'Esquadra es recorda la importància de comptar amb la figura del conductor substitut.


L'equip de l'Altanto!! us desitja una bona entrada d'any 2011.

 

 

Data de Publicació 31 Desembre de 2010
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " festes i celebracions , Mossos d'Esquadra , seguretat vial "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.