Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 175



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Parcialment ennuvolat (nit)
Temperatura: 16 ºC
Humetat: 48 %
20 ºC
12 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:12 pm
Demà
Tempestes dsiperses
Màxima: 24 ºC
Mínima: 13 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Actualitat

Enrere

Gilabert visita el municipi de Sarroca de Lleida

4 fotos

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, ha visitat aquest dijous el municipi de Sarroca de Lleida. Gilabert ha estat rebut per l'alcalde Jaume Revés, els membres de l'equip de govern municipal i els representants de les entitats de la localitat amb els quals ha mantingut una reunió de treball.

El president de la Diputació ha visitat en primer lloc la plaça del Casal i el Casal Municipal. Les obres d'aquest equipament suposaran dotar a Sarroca de Lleida d'una gran infraestructura que acollirà a totes les entitats del municipi, amb la presència, entre d'altres, de l'Associació de Dones, l'Associació de Jubilats, i l'Associació de Mares i Pares de l'escola (AMPA). L'edifici, de dos plantes, disposarà de una sala multifuncional de més de 100 metres quadrats, amb la que l'ajuntament vol dinamitzar l'activitat lúdica i cultural de la localitat.

Gilabert ha destacat la importància de disposar d'una instal·lació com aquesta per poder oferir a la gent del poble els espais necessaris per seguir fomentant el moviment associatiu, del que ha dit que és fonamental per tal de potenciar la vida als municipis de les comarques de Lleida.

Posteriorment, la comitiva s'ha desplaçat fins a la plaça de l'església -un espai amb un petit parc infantil en desús- on l'ajuntament té la intenció de construir un tanatori. Gilabert s'ha interessat per les obres del Castell de Sarroca, on s'està treballant en una primera fase per tal de fer actuacions d'urgència en els paraments medievals. També s'ha interessat per la incorporació i ornamentació floral i vegetal del nucli urbà.  

Data de Publicació 06 Maig de 2011
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " Diputació Lleida , obres , Sarroca de Lleida "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.