Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 175



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Parcialment ennuvolat (nit)
Temperatura: 16 ºC
Humetat: 48 %
24 ºC
13 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:12 pm
Demà
Fira (dia)
Màxima: 28 ºC
Mínima: 18 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Digues la teva!

Enrere

Drets socials i llibertats nacionals, una reivindicació indestriable

1 fotos

CCOO de Catalunya, des dels seus orígens, ha fet de la lluita pels drets socials i per les llibertats nacionals una reivindicació indestriable que ha estat un important factor de cohesió i un lloc de trobada per a treballadors i treballadores nascuts aquí i vinguts d'altres indrets.

CCOO de Catalunya ens reafirmem:

a.En la necessitat de construir col·lectivament les bases d'un nou patró de creixement socioeconòmic sostenible, basat en la qualitat i en el valor afegit dels productes i els serveis, la qualitat integral de les condicions de treball i la modernització de les nostres empreses.

b.En les mesures de reactivació de l'economia, urgents i adequades a les necessitats de les nostres empreses i de l'estructura productiva.

c.En una reestructuració del sistema financer que tingui com a objectiu central l'accés des les persones i les empreses al crèdit i que no malbarati el model català de caixes d'estalvi i la funció social de la seva obra social.

d.En l'enfortiment de la cobertura de la negociació col·lectiva que ha de ser un instrument eficient per contribuir a aquest canvi de model productiu.

e.En l'aposta estratègica per garantir el dret a l'educació, a la salut i als serveis socials públics i universals.

f.En un sistema fiscal fort i progressiu, al qual contribueixi més qui més té, per garantir la redistribució de la riquesa i enfortir serveis públics universals.

g.En la reclamació d'espais de consulta ciutadana, que preveu el nostre Estatut d'Autonomia i que regula una llei del Parlament. I reclamem al Govern que pregunti sobre els serveis públics i les modificacions legislatives que està impulsant.

De forma reiterada, i per instàncies diverses, copsem un cop rere l'altre com els nostres drets socials i nacionals són qüestionats, amb la ferma voluntat de ser manllevats. Recordem, si no, la sentència del Tribunal Constitucional envers l'Estatut, aprovat per el poble català en el seu dia i, fa pocs dies, la sentència del TSJC sobre el model d'immersió lingüístic de Catalunya que tants bons resultats ha donat i està donant en el món de l'ensenyament.

Des de CCOO volem deixar ben clara la nostra defensa de l'Estatut aprovat pel poble de Catalunya i del model lingüístic d'immersió lingüística a l'escola.

Salut i Visca Catalunya!


J. M. Baiget
Secr. General de CCOO de les Terres de Lleida

Data de Publicació 11 Setembre de 2011
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " Catalunya , festes i celebracions , sindicats de treballadors "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.