Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 175



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Parcialment ennuvolat (dia)
Temperatura: 23 ºC
Humetat: 41 %
23 ºC
13 ºC
Sortida de Sol: 6:31 am
Posta de Sol: 9:16 pm
Demà
Parcialment ennuvolat (dia)
Màxima: 28 ºC
Mínima: 16 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Emprenedors

Enrere

Construccions Torressenques s'adapta als nous temps

1 fotos

Construir ja no és tan fàcil com ho havia estat anys enrere. Moltes empreses han deixat de treballar degut als alts costos que té actualment construir d'acord amb la nova normativa la qual inclou, entre altres mesures, ventilació a totes les habitacions o una teulada preparada per la instal·lació de plaques solars. Aquestes noves directrius fan encarir l'habitatge i aquest és un dels motius pels quals moltes empreses del sector han deixat de construir.

Aquest no és el cas de Construccions Torressenques, una de les poques empreses que ha aconseguit adaptar-se als nous temps. Conscients d'aquest encariment a l'hora de construir, s'han reinventat per fer front als nous costos i ho han aconseguit gràcies al seu model de treball, que evita contractar serveis fora de l'empresa per reduir despeses. Això els permet oferir uns preus econòmics amb uns dissenys d'alta qualitat. Precisament, ara han acabat una promoció de pisos al c/ Comerç de Torres. 

Aquesta empresa, que tota la vida ha construït a Torres i compta amb més de 90 anys d'experiència, ha passat de generació en generació i destaca pel seu bon saber fer. Ofereixen una gestió complerta des de l'adquisició del solar i la redacció del projecte fins a l'entrega de l'obra, tot per a què el client no s'hagi de preocupar de res. A més, tant l'arquitecte, com l'aparellador, els enginyers i les tasques d'administració, gestió i comptabilitat són assumides per professionals de la mateixa família, fet pel qual es caracteritzen per un tracte i servei de proximitat. Al capdavant hi ha els actuals gerents i caps d'obra, els germans Josep Lluís i Laureà Martín Val. D'altra banda, també ofereixen serveis de rehabilitació i reformes d'habitatges. 

 

 

Data de Publicació 23 Gener de 2012
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " empreses , Torres de Segre "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.