El poder de les noves tecnologies és cada cop més evident. Tant és així, que una iniciativa promoguda des de la xarxa social Facebook ha traspassat fronteres. Estem parlant d'una mesura per conscienciar sobre el càncer de mama en les dones i la importància de fer-se revisions periòdiques per evitar el seu desenvolupament. Al principi, desenes de bloggers van especular sobre el significat d'aquesta acció que consistia en posar el color del sostenidor a l'estat de cadascú. Hores més tard, es va descobrir que formava part d'aquesta campanya. Milers d'usuaris i usuàries s'han mostrat solidaris amb aquesta causa.
Aquesta és una mostra més de la potència d'Internet. Algunes fonts apunten a que la campanya prové d'un col·lectiu de dones de Detroit. Sigui com sigui s'ha comprovat que una idea es pot estendre arreu del món a través de xarxes socials com Facebook.
Però no tot són causes solidàries. Un altre exemple de la força d'aquesta mitjà posa com a protagonista un noi britànic. El jove es va veure afectat per la forta nevada i no va poder agafar l'avió que sortia des de Doncaster. Enfurismat, va publicar al seu compte de Twiter: "Teniu una setmana per arreglar aquest merder, si no faré volar l'aeroport cel amunt". Una setmana més tard va ser arrestat i interrogat per la policia britànica a més de perdre el seu lloc de treball i de prohibir-li volar des d'aquell aeroport per sempre.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.