
Recentment s'ha creat una xarxa sense fils a Alcarràs que permetrà que els veïns i veïnes de la vila disposin d'un servei d'Internet a un cost i velocitat adequats. Existeix una àmplia varietat que oscil·len entre les connexions mínimes d'1Mb, 2Mb, 4Mb i més, fins a serveis de connexió simètrica per a empreses i velocitats superiors.
Per poder gaudir d'aquests serveis només cal instal·lar una antena al mateix suport on hi ha instal·lada l'antena de televisió, cablejar fins a l'interior de la llar i col·locar un router wi-fi.
Aquest projecte, fruit de la col·laboració entre una empresa privada i l'Ajuntament d'Alcarràs, facilitarà una xarxa wireless a les principals localitzacions d'Alcarràs i per tant permetrà la connexió gratuïta a la pàgina web de l'ajuntament. La primera localització d'aquest punt wi-fi serà a les noves piscines d'Alcarràs.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.