
Les noves tecnologies estan cada cop més presents i la tradicional felicitació del nou any ja té el suport perfecte, econòmic i ràpid: el missatge a través del mòbil, més conegut com SMS. Cada any es produeix el mateix col·lapse degut a la gran quantitat de SMS que s'envien. És per aquest motiu que l'operadora Lleida.net recomana enviar els missatges un minut abans per evitar-ho i per garantir -ne l'entrega.
Es calcula que més de 25 milions de missatges curts seran enviats durant la primera hora del 2010, el que suposa 4,5 milions d'euros per les operadores espanyoles. Lleida.net és l'única que ofereix la possibilitat de programar l'enviament d'aquests missatges. D'aquesta manera s'assegura la recepció i l'hora exacta en què serà enviat.
Per programar els SMS es pot accedir des de la pàgina web de Lleida.net o descarregant el programa gratuït de l'operadora a l'ordinador.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.