
L'Ajuntament d'Alcarràs organitza cada any diversos actes dins el Març Poètic. Enguany, s'ha dedicat al poeta Joan Maragall, coincidint amb la celebració de l'any d'aquest poeta, que commemora l'any 2010 el 150è aniversari del seu naixement i l'any 2011 el centenari de la seva mort.
El CCM Lo Casino va ser l'escenari escollit per a rebre els més de 220 assistents que van gaudir d'una lectura de poemes de Joan Maragall, a més de la lectura del poema El Cant de la Senyera en 8 idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, romanès i foula.
També, es va donar a conèixer el vídeo enregistrat durant una recent reunió de l'alcalde de la vila, Gerard Serra, amb el President Pasqual Maragall i el seu germà Ernest Margall, per a conèixer millor la figura del poeta. Un vídeo que la vila d'Alcarràs aportarà al museu de la Fundació Joan Maragall de Barcelona.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.