Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 178



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Fira (dia)
Temperatura: 24 ºC
Humetat: 36 %
27 ºC
16 ºC
Sortida de Sol: 6:29 am
Posta de Sol: 9:18 pm
Demà
Fira (dia)
Màxima: 29 ºC
Mínima: 17 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Salut, cos i ment

Enrere

Preparen un acord per agilitzar els tràmits a l'atenció primària

1 fotos

L'envelliment de la població, l'elevat nombre de diagnòstics de patologies cròniques i una gran varietat de situacions socials són alguns dels factors que provoquen que cada dia s'omplin les consultes d'atenció primària. Si a més li sumem la manca de temps, l'augment de la demanda i el virus de la Grip A, encara s'eleven més les cues inacabables i les visites programades a setmanes vista als Centres d'Atenció Primària. I és que els professionals mèdics catalans atenen un 40% més de persones que els seus homòlegs de la resta d'Europa.

És per aquest motiu que el Servei Català de la Salut i la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària han arribat a un acord per simplificar alguns tràmits administratius i millorar la situació actual. A l'acord també hi participen l'Institut Català de la Salut, la Unió Catalana d'Hospitals, el Consorci Hospitalari de Catalunya i el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona.

L'objectiu és eliminar tasques innecessàries i agilitzar els tràmits burocràtics. D'aquesta manera, els usuaris del servei de salut s'estalviaran desplaçaments i consultes destinades a obtenir receptes, derivacions, etc., ja que millorarà la relació entre els nivells assistencials. Algunes de les mesures ja anunciades pel departament de Salut són, per exemple, el justificant de visita que passarà a recollir-se a les unitats d'atenció a l'usuari i no a les consultes o la no intervenció del metge de família per a proves complementàries, entre altres.

Segons el departament de Salut, està previst que aquest acord es signi a mitjans del mes de desembre d'aquest 2009, data a partir de la qual ja entraria en funcionament.

Data de Publicació 27 Novembre de 2009
Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
Més notícies sobre " CAP Alcarràs , grip "
Posa el teu comentari a l'article

** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.