
El sindicat Unió de Pagesos considera un greu desencert que el Consell de Govern hagi ajornat per segona vegada l'aprovació de la proposta de pla de xoc enfront la crisi del sector agrari. Consideren que la proposta ja arriba amb retard i reclamen al conseller d'Agricultura, Joaquim Llena, que iniciï ja l'aplicació de les mesures tot i que no hi hagi encara un acord global de Govern.
Cal destacar que el pla no preveu ajuts directes mitjançant el règim de minimis ni tampoc pel salvament d'empreses agràries en crisi.
El pla recull algunes propostes en la línia de fer suportable l'endeutament i les necessitats de liquiditat de les explotacions professionals, així com per donar una sortida digna als titulars de major edat que no poden continuar mitjançant la convocatòria universal sense les limitacions del cessament anticipat de l'activitat agrària.
** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.