Bústia de l'Altanto!!

Creus que la instal·lació del Dipòsit de Residus a Seròs s'ha convertit en una qüestió política?

Vots: 179



Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
El Temps
Avui
Fira (dia)
Temperatura: 26 ºC
Humetat: 26 %
27 ºC
16 ºC
Sortida de Sol: 6:29 am
Posta de Sol: 9:18 pm
Demà
Fira (dia)
Màxima: 29 ºC
Mínima: 17 ºC
Bústia de l'Altanto!!

Tens alguna cosa a dir?

Queixes, suggerències, observacions, coses interessants, ... La bústia de l'Altanto!! t'escolta

Nom:
E-mail:
Comentari:
Bústia de l'Altanto!! - Suggerències i altres
Últims comentaris
Joan Vallverdu
30 - 03 - 2012
Gracies per la informació, pero si posesiu el mapa d'acces i el preu de la entrada també ...
a El Circuit d'Alcarrà ...
Montagood
30 - 01 - 2012
Les meves felicitacions als cossos de seguretat que tan professionalment estan portant a t ...
a Dos detinguts de Lle ...
abril giumes
24 - 10 - 2011
quin rotllo es això jo no hi entenc res i adamés es un aburriment buscant una cosa a int ...
a Fruits de Ponent com ...
Moni
22 - 09 - 2011
Ojalà la gent prengui consciència de veritat! No podem deixar que ens robin els drets q ...
a La unió fa la forç ...

Zona Rural

Enrere

Filtren un document de la Comissió Europea que proposa retallades per la PAC

    Tensió entre els diferents sindicats agraris. Part d'un document no oficial de la Comissió Europea rebel·la que aquest organisme aposta per una reforma de la Política Agrària Comuna (PAC) que sembla no agradar a les agrupacions d'agricultors. En aquest document filtrat sobre els pressupostos de la Unió 2013-2029 hi consta una retallada d'ajudes i més pagaments cofinançats per part dels estats membres en el que serà la reforma de la PAC l'any 2013. Des dels diversos sindicats, com JARC, Unió de Pagesos, Aeall-Asaja o Urapac-UPA, esperen que a mitjans de mes la Comissió Europea presenti un document de reflexió, així com també que la resta d'estats es posicionin, en especial Espanya i l'eix francoalemany.

    Des del sindicat Unió de Pagesos es va remarcar que el sector necessita una PAC amb pressupost i que aquest pressupost arribi realment als agricultors. A més, el seu coordinador, Joan Caball, va advertir que el sector no podrà suportar unes campanyes tan dures com van ser les passades, amb preus que a penes cobreixen els costos de producció.

    El sindicat de Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya també rebutja qualsevol retallada d'ajudes. El seu líder, Josep Maria Jové, va insistir, al igual que va fer Joan Caball, en que les ajudes han d'arribar al productor.

    Per la seva banda, Pere Roqué, d'Aeall-Asaja, es va mostrar esperançador tot desitjant que la nova proposta de la Comissió no arribi a concretar-se i que el Consell dels 27 estats membres en freni l'avenç.

    Per últim, el líder d'Urapac-UPA, Joan Graells, va recordar el moment especialment dur que està vivint el sector enfront la greu crisi de preus.

    Entre les idees de la Comissió també hi consta un increment de la modulació de les ajudes, que està previst que arribi al 10 per cent l'any 2013.

    Data de Publicació 03 Novembre de 2009
    Comentari Article0 comentaris    Imprimir Articleimprimir
    Més notícies sobre " agricultura, fruticultura, ramaderia , JARC , PAC , sindicat agrari , Unió Pagesos "
    Posa el teu comentari a l'article

    ** L'Altanto!! no es fa responsable de les opinions que puguin manifestar els usuaris.